Minel321 Merhaba kızlar 21 haftalığım , biraz önce doktordan geldim rahimde açılmam yok doktor 5 cm şuan iyi dedi ama bebek biraz aşagıda dedi , benim gibi olan var mı aranızda ne yapmam gerek 😒
plakayerli Minel321 ayakları yukarı dikerek yatmak bebeğin yukarı çıkmasını sağlayabiliyor diye okumuştum
Hossada 23 haftaligim hala göbek deliğinin altında hissediyorum. Bazen aşağıdan vuruyor bazen yukarıdan. Göbeğin birkaç cm yukarısında da oluyor bazen. Problem edilecek bir şey olduğunu sanmıyorum.