busrayaldizz 46 çıktı canım kullandığım tüm ilaçları bıraktık ama düşme olmadı bugün üst batın usg ve karaciğer testleri istedi dahiliye doktoru
Hafsa533- busrayaldizz Benim de alt ast yüksek çıktı ilaçları bıraktım 1 hafta sonra test yaptırdım ama o bir haftalık süreçte bol su tükettim idrarla atılımını sağlansın diye tahliller bu şekilde düşmeye başlamıştı Rabbim Şafiii ismi ile şifa versin İnşallah çook geçmiş olsun