tirtilinannesii ya herkez 13 de öğrenmiş 11 de öğrenen olmuş devlete Hastanesi’ne gittim iki tarama testi için 13 haftalıktim ama doktor göremiyorum makinam renkli ultrason degl dedi 🙄 böyle tuhaf doktorlar hep bana mı denk geliyor ya özele gittim oda dedi cinsiyet oluşmamış daha ne alaka ya walla fittircam