Kevakar 22+ 5 günlük hamileyim bebişim normalde az da olsa hareket ediodu hıçkırıyordu..2 gündür hissetmiyorum normal mı
Dlr__ 21 ve 22de cok hareketsizdi, 18de daha cok hissediyordum. Şu an 23+5im ve dışardanda görebiliyorum 😍