Kızlar merhaba hayırlı günler. 15 haftalık hamileyim nasipse doktorum erkek dedi tabi hayırlısı neyse o olsun. Kızım olursa adını Nisa koymayı istiyorum yıllar önce rüyamda gördüğüm bir isimdi eşim de hiç itiraz etmedi. Şimdi erkek dediği için eşim Hürkan olsun diyor ısrarla ama ailesinde 7 erkek kardeşi var hepsinin ismi Birkan Gürkan vs eşimin adı da Özkan. İnanın hiç istemiyorum yani zaten hep aynı isimler var nerden geldi bu takıntısı anlamıyorum onu da kıramıyorum ama istemediğimi söyledim. Eşim de bende tek isim koyma taraftarıyız fakat aklımda hiç isim yok hep kız bebek hayali kurduğum için eşime şu olsun diye diretemiyorum. İnanın aklımda hiç fikir yok tek isim önerisi olarak önerileriniz varsa yardımcı olursanız sevinirim böyle çok güncel olmayan yani poyraz çınar vs gibi olmayan ama anlamlı güzel bir isim varsa her öneriye açıgım içinden seçip eşime bugün baskı uygulamayı düşünüyorum bir de eşimin istediği isim konusundaki düşünceleriniz nelerdir ısrar etmeyip tamam mı desem yardımcı olursanız sevinirim kendi ailesi bile hürkan koyma zaten buna benzer çok isim var ailemizde diyorlar ama eşim taktı yani