afrasil Asilikra canım o kadar cok idrar damlatmşsn ki hâlâ haznede idrar birikimi var . 2 3 damla yeterli .
Asilikra afrasil yok ya normalde bır damla yada ıkı en fazla koydum ama test garıptı o kuyucuga koydugumu cekmedı bır turlu orda dondu kaldı oyle
Selcansahin33 Asilikra 10 Aralık son adet tarihiydi 22 sinde sanırım ovulasyon gormustum adetimden de 3 4 gün önce gebeligi böyle gördüm
Asilikra tontirik hemen cekmedım ama ılk baktıgımdada cızgı vardı sadece bıraz bekleyeyım dedım sonra hayalıyı gordum emın olmak ıcın sonra cektım 🙈