Dilaraksknclk benim de zor geçti canım. Gebelik şekerim vardı, bir aylıkken çıktı ve 8 ay diyet yaptım. Canım çok şekerli istedi yiyemedim. İğneden deli gibi korkan ben insülin kullandım hem de kendim yaptım kendime 😬 En sevdiğim şeylerden hep uzak durdum. Sebze yiye yiye sıkılmıştım artık. Troidim de vardı ilaç kullanıyordum. Hala kullanıyorum. İdrar yolları enfeksiyonu vardı. Hergün 5 taneden fazla ama az değil iç çamaşırı değiştiriyordum. Aman birşey olmadan doğursaydım Allahın izni ile derken doğurdım 🙈 çok şükür. Ama o günleri de deli gibi özledim. Son ay zaten bel ağrısı bacak sızısı derken berbat haldeydim. Vücudum bitik sanıyordum fakat şimdi sıkıntıdan hasta oldum. Sorumluluk almak , aman birşey olmasın gözün hep üstünde olması, acıktı mı altını kirletti mi, bütün gün kucaktan inmemesi derken .. şimdi hasta bir şekilde yazıyorum sana . Herkeste farklı olabilir tabi, bende son durum bu 😅🤕