Skrynroflaz9894 Krizantem_ yani dönmesi olarak 34 de döndü doğum kanalına bilmiyorum ama son zamanlar hep önde ve dikti yanlarım boşalmıştı
Skrynroflaz9894 Meralrabiamhmt büyük çişini yaparmış gibi yani kabızlığın biraz aşırısını düşün öyle canım
Meralrabiamhmt Skrynroflaz9894 anladım cnm peki dıkısler falan hıssedılıyo mu dıkerken yada keserken🙄
Melike-Alya Hayırlı olsun canım darısı başımıza inşallah 🥰❤️ Çatı darlığı var yazmışsın doktorun normal doğumu önermişmiydi
Skrynroflaz9894 Melike-Alya evet sürekli oturup kalkmamı zeytinyağı masajı yapmamı önerdi hepsini uyguladım merdiven çok çıktım yürüyüş pilates topu
Aloneanqel Skrynroflaz9894 bende 40 çıkınca gel dedim ama tutturdu gelicem diye mecbura kaldım. Hayırlısı artık 😊
Gamzeakd Skrynroflaz9894 acaba 37+6 kaç kilo doğdu bebeğiniz. ? Benim de o zmanalar seZeryan olacak plesentam aşağıda olduğu için o yüzden soruyırum . Rabbim sağlıcakla büyütmeyi nasit etsin 😘🥰
Gamzeakd Skrynroflaz9894 çok iyi maşallah sağlıcakla kavuşun inşallah benim de 3 kilo civarında olur 🥰
mucizemm01 Skrynroflaz9894 Hayırlı olsun canım darısı bize ❤️ Bende meryem ana otunu aldım ama nasıl kullanacagımı bilmiyorum.. sıcak suya mı koydunuz ? suyundan ne kadar ictin? sıcak mı soguk mu ictin ? dualar okundumu suya ? cevaplaraan cok ama cok sevinirim ❤️
Skrynroflaz9894 mucizemm01 canım ben içerdeyken annem büyük bi kavonoza koymuş normal düz ılık su ben içemeden içerde olduğum için ama İnan inanarak yap benim doğum sürecimi hızlandırdı darısı senin başına 🌸🥰