7 aylik ikizlerime hamileyim ikiside erkek olacak allah izin verirse ama bi turlu isim bulamadim bazen dusunuyorum erken dogum fln olsa daha aklimda bi isim yok ben gokalp ve goktug dusunmustum ama idimler cok yakin ya karistirirsak diye dusundum sizler ne 8sim koyacaksiniz hadi eller klavyeye birbirimize fikir olsun