Dr 12.haftada ikili de erkeğe benziyor demişti sonraki hafta 13.de başka Dr gittim kıza benziyor bacak arasından geçen kordon demişti.bugunde 15+3 um kanamam olmuştu kontrole gidince Dr göstermiyor dedi ama videodan görüntü aldım sizce bacak arası boş mu?