Merhaba arkadaşlar utanarak yazıyorum 🙁29+2 deyim ve 3veya 4 gündür özel bölgede ağrım oluyordu dünde baktığımda dudaklarda kabarık topaklanma gibi olmuş hep randevu aldım anca 2 hafta sonraya internetten araştırdığımda ise vajina varisi diye geçiyor bu durumu yaşayan var mı