dilanisanci BEn Emsal dogan da yaptirdim 2 kez , simdi kismetse 9 temmuzda dogumum var onun 3-4 gun oncesi yine yaptiricam. Onemli olan max 2 kez taktirdiktan sonra biraz ara vermeniz , boylelikle zaten toparliyor kendini . Tabiki dokulmeler oluyor ama eller cekerseniz mahvedersiniz.
Kubra_dmrr Benim kuzenim Doğum öncesi yaptırmıştı çok sık değil gayet güzel olmustu Doğum zamanı hiç makyaj yapmamıştı sanki yüzünde porselen makyaj var gibiydi ama sürekli yapınca kirpikleri dökülmeye başladı ben de bir kerelik yaptırmak istiyorum merak ettiğim şu bir kere yaptırdığımda kendim çıkarabilir miyim yoksa yaptırdığım yerde mı çıkarttırmam gerekiyor ?
Barnymoloztas Sevil2008_2018 ya onu taktirirken sirt ustu uzanman gerekiyor o pozisyonda da biliyosundur bebege giden oksijen azaliyor.ben de istiyorum ama o durum beni korkutuyor