Cagtanee74 2 gün geçti adetim 3.20 çıktı 5 gün sonda verdim 181 çıktı sizin değer baya düşük 🙄 bi ara bende böyle oldum 10 gün geçmişti kan verdim 1.20 çıktı beta 3 gün sonra bida verdim 0.01 çıktı o ay hiç adet olmadım bir sonraki ay adet oldum ondan sonrada hamile kaldım zaten herkes yakın zamanda kalırsın vücut kendini hazırlıyor demişti gerçekten öyle oldu belki siznde bu ay olmada bir sonraki ayda olur kendini hazırlıyodur