ArzuOrhanYldrm
17+4 de yani iki gun once birden hareketlenmeye basladi cok sık hissediyorum. 14 de de seyirmeler cok nadir hissediyordum simdi kelebekler var sanki icimde. Belim normalde cok zayifti Karnim filan yoktu. Buna bagliyorum oyle diyorlar yani 😀🙏 bi hareketlenmeye baslasin aklin hep karninda oluyor 😀💕 ins biran once hissedersin cnm ? Sen kac haftaliktin?