Eylulmom1 siz günlerce aç kalsanız bile bebek beslenir ki. Yani siz yiyince o da hemen yemiyor veya karnınız guruldayınca o da acıkmıyor 🤣
Ben sabah en geç 8 de kalkıyorum, 1 2 kayısı/incir veya küçük bir çikolata/tatli yiyorum(canım çok tatlı istiyor🤣). Kahvaltıyı da 11 gibi yapıyorum. Her şey gayet yolunda 32. haftadayım.