Merhaba , öncelikle aklımı karıştıran bir sorum var yardımcı olursanız sevinirim . Sağlık sigortası hakkında eşim farklı söylüyor , doktorumun asistanı farklı söylüyor (sistemden bakılmadı ) . Şimdi şöyle ; eşim işe başladığından beri sigortası var ama eş olarak benim 1 sene sonra başlayacaktı öyle demişlerdi onunda tarihi temmuz başı gözüküyor nasipse temmuz sonu ağustos başı da doğumum olucak . 1 hafta önce kontrolden çıktığımda aramızda öyle konuşuyorduk sonra sormak istedim burası allianz sigorta ile anlaşmalı mı diye oda anlaşmamız var ama sizin hamile kalmadan önce sözleşme imzalamanız ve bize o kağıt ile gelmeniz gerekiyordu şurda 3 ayınız var nerden baksanız , bu doğumu karşılamaz bir daha ki doğumu karşılar dedi bende şaşırdım beklemiyordum çünkü eşim o an karşılamasa bile nakit ödediğimizde faturasını ilettiğimizde karşılayacağını söylüyor eğer öyle bir aksi durumla karşılaşıcaksak da bu şehirde kalmamıza gerek yok biz doğum karşılanıcak diye taşınmıyorduk . Ev , iş kolay bulunmuyor ve taşınmıyor iyice kafam karıştı bir el atın bilgisi olan ablalarım arkadaşlarım 🌼🌼🌼🌼