BeyzaOzmn Merhaba kızlar kanamam oluyordu ara ara , geçen gün doktorum çağırdı Pilesantanın rahime yakın olduğunu 10 da biri boyutunda plesantanın açık olduğunu söyledi çok şükür bebeğim sağlıklı 11 haftalık hamileyim. Bu durumu yaşayanlar var mı?
Hafsa533- BeyzaOzmn Korkma canım arada açıklık var bu yukarı çıkma ihtimali çook yüksek ve çıkar İnşallah benim hep kapalıydı bilmiyoruz yirminci haftada ne olacak bakacağım
Sed22-09 BeyzaOzmn evet 13. Haftamda oldu yoğun bir şekilde kanamam oldu 2 ped dolmuştu plasenta aşağıya düşmüş doktor 10 gün sadece tuvalete kadar git gel dedi sonra işe başladım şuan 32+2 deyim plasenta çıktı ama dikkat etmek gerek kanaman geçene kadar yat dinlen ayaklarının altına yastık koy ağıra verme canım, geçmiş olsun
BeyzaOzmn Hafsa533- inşallahh 🥰 Rabbim İnşallah Bebeklerimizi sağ sağlim kucaklarımıza almayı nasip eder 🤲🏻
BeyzaOzmn Sed22-09 Teşekkür ederim canım 💜evet benim doktorumda aynı şeyi söyledi. Sadece tuvalet e gidebilirsin demişti ilk kanamamda 2 hafta sonra 2. Kanamam başladı bu sefer 15 dk dan fazla ayakta kalma ev işi ve ilişki yasak dedi bebeğim iyi olsun yeter ki hep yatıyorum. Teşekkür ederim canım yorumun için💜🥰