Papatya-34 Papatya-34 yastık kılıfı içine koymak için hurç ta göndermişler o hediyesi battaniye hepsi çok güzel
Sevgi_123 Papatya-34 Çok güzelmiş güle güle kullansın inşallah ben 11 parçalı olanlardan istiyorum ama çok pahalı
_Nilayismail- Tiko Canım ben madrabebek adlı site de yaptırdım fakat bebişime henüz 18 gün kaldı hayırlısı ile giysireceğim şimdilik memnunum
busraslan1 Ruka tasarım sipariş verdim bi kaç kişi yaptırmıştı burdan çok güzeldi bekliyorum bakalım 💕
tazeaane Tiko zeynocanakış dan yaptırıyorum 11 parça 210 TL. Yalnız çabuk ol canım 1 ayda falan anca geliyo