Kızlar ben rahim ağzı kısaligindan dolayı sürekli yatıyorum ama iki gündür bel ve kasık ağrılarım var kasık ağrısı dayanilmayacak gibi değil ama bel ve sırt ağrım çok kötü ediyor beni nst de hafif sancım çıkmıştı ama ilaç kullanıyorum sancı için bu ağrılarım normalmi acaba ☹️