Mrb daha öncede kullanıyorum bebeğim doğunca ara verdim 9 ocak gecesi sezaryan oldum bebeğim daha küçük orucun başında hastalandım 1 hafta arayla birgün sadece bir gün lekelenmem oldu ve diğer hamileligin gibi sık tuvalete çıkmaya başladım dünden beri acaba böyle bir olasılık varmi