teachervera Kızlar 28+2 yim. Merak ediyorum bu haftada bebeklerin gelişimi nasıl. Sadece 28 haftalık olanlar yorum yapabilir mi kilo ve boy olarak nasıllar
babyme_ay teachervera 28+1 de gittiğim 1100 kiloydu. Gelişimi normalmiş doktor öyle söyledi 😊 çok kilolu değil çok zayıf da değil 😊
Sibelrx Nehirimmm06 icim rahatladi biraz kilolu oldugum icinde olabilir galiba oglumda hamileligimde daha hateketliydi kiz oldugu icin mi anlamadim
teachervera buiyimi Boyu kaç cm idi. Benim fl de 6.3 yazıyor galiba yanlışlık var yarın kontrol var doktora soracağım. O zaman 43 küsür çıkıyo yanlışlık olmalı