vitruvius Kızlar ben bugün 13+5 oldum. Bayramdan sonra gideceğim doktora acaba iyi mi fikri aklımdan çıkmıyor. Bi regl sancısı gibi ağrı oluyor, bi belim ağrıyor 🤗 Sizde durumlar nasıl? Cinsiyetler belli oldu mu? Gelin dertleşelim.
Berfino vitruvius slm cnm bende 13.5 im ikili taramada doktor cinsiyetini demedi çok üzgünüm neymiş makinası renkli ultrason olmadığı için göremiyormus
Berfino vitruvius özele gittim oda söylemedi neymiş daha cinsiyet oluşmamış 17 . Haftada gidicek misin
Nesityyy vitruvius 14+1 olduk canım.. Cinsiyetini göstermedi daha 😃1 ay sonra kontrole çağırdı doktorum ozaman gitcem inşallah belli olur ozaman kız mı erkek mi diye 🤭☺️
huma2018 vitruvius bende13+3 çok şükür bende bel ağrısı var sivilcelenme çok oluyor ya günde iki üç tane kesin çıkıyor cinsiyeti miz daha beli değil 11+3 de gitmim bişey söylemek için çok erken dedi bakalım çok merak ediyorum sizin belimi cinsiyeti
vitruvius Berfino Aaa çok ilginçmiş doktor. Bizimki daha 10. Haftada tahminim var ama söylemem dedi, 12de söyledi cinsiyeti. Bi sonraki randevuda size de söyler 💕
Berfino vitruvius hiç sanmıyorum değişik bı doktor 🤦 ayın 21 inde randevum var gene ikili tarama testi sonucumu gostercem o zaman gene sorucam
vitruvius huma2018 evet bana yüzde yetmiş erkek dedi 💙 sağlıkla, hayırla gelsin de rabbimden başka bişi istemiyorum
Melek3 vitruvius tam 13 olduk 🥰 doktor kontrolüm ayın 20 sinde bakalım cinsiyet belli olucakmi benim baş ağrım çok fazla ve ne yapsam geçer bilmiyorm ilaç kullanmak istemiyorum ölecek gibiyim😟
vitruvius Melek3 bende baş ağrısı pek olmuyor ama ayağa kalkınca göz kararması oluyor arada. Bol su içmek baş ağrısına iyi gelir. Bir de baş ağrısı başlayacak gibi olunca dondurma yemenin iyi geldiğini biliyorum ben denedim bi kaç kez oldu. İnşallah size de iyi gelir
Melek3 vitruvius dondurma yi hiç denememistim Deneyeyim bir sıvı tükettim halde yetersiz geliyor bana 😟onun içinde olabilir baş agrim
Nzlozkn Bende 15. Haftama girdim bugün. Gecen hafta kontrolüm vardı ikili test sonucumu göstermek için gitmiştim. doktorum erkek dedi umarım yanılmamıştır bütün sülaleye söyledik 😁
Ysmn234 Biz de 13+2 olduukk. Mide bulantilariniz devam ediyor muuu annelerr :( Hepinizin anneler günü kutlu olsun. ❤
huma2018 Ysmn234 AA seenle aramızda bir gün var belimi cinsiyeti bebeisin seninde anneler günün kutlu olsun cnm 😊
vitruvius Ysmn234 sizin de anneler gününüz kutlı olsun inşallah seneye bebişkerimiz kucağımızda kutlarız bu güzel günü 💕. Bende hiç mide bulantısı olmadı.
ozgei vitruvius 14. haftadayım regl sancısı gibi sancı bende de oluyor arada, normalmiş ama çok huzursuz oluyorum yine de..
vitruvius ozgei Ben de aynı şekilde. Hatta geçen hafta gece boyu ağrım oldu. Sabah hemen doktora gittim bebiş iyi dedi doktor. Magnezyum yazdı hatta. Yine de hala regl sancısı gibi oluyor arada ve bel ağrısı. Büyüyodur inşallah