Yaseminurgirisit2007 Bugün kontrole gittik 12 haftalık hamileyim ama ultrason da 12+4 gözüküyor ve cinsiyet olarak tahminen erkek dedi sizce ne anlayanlar yardımcı olabilir mi? https://imgyukle.com/i/OGLYVM