Benimde 29+5 yaklasık 2 aydır var bende ama gelip gidiyor doktorlar olur normal diyolar sürekli oluyorsa gecmezse ve agrı kesici içip uzan yine geçmezse gel diyolar ilk cocukta hiç böyle birsey yaşamadım ama bu erkek acaba bebeğin cinsiyetiyle alakalı olabilirmi karnım sivri ondan belime agrımı yapıyor acaba 🤷♀️