Zeyna52 Merhaba hamişler bende 13haftalık hamileyim bi ay sonra uçağa binmem gerekiyo doktoru yasaklayan oldu mu yada sorun oluyo mu
IlaydaOrhanKopuz Zeyna52 ikinci üç aylık dönem de doktorlar izin veriyor ama siz gene de doktorunuza mutlaka danışın.
seymen Zeyna52 Benim herhangi bir riskim yoktu o zamanlar binmiştim uçağa. Hiçbir sorun yaşamamıştım.
Sevda2018 Ben 27 haftada bindim zaten 30 haftadan sonra doktor roporu istiyorlar.. Ben biraz fena oldum.. Tansiyonum düştü boşluktan düşüyomuş hissi yüzünden başka bir sorun olmadı