YelizYildirim Ovulasyon testlerim bu şekilde. Biz 14. ve 15. günleri değerlendirdik.. Bugünü de değerlendirmeli miyiz? https://resimyukle.io/r/lyW9mRwRn8
Mavi34 YelizYildirim bende oluyordu hatta bel ağrısı mide bulantısı da olurdu aynen adet belirtisi gibi gecerdi
Arydr123 YelizYildirim benimde öyleydi sol kasıktan yumurtluyorsun dedi kuzenim. Ve bebeğimin kesesi şuan sol tarafta 😂 bilmiyorum doğru mu 😊
YelizYildirim Arydr123 benim oğlum da sol yumurtadan gelme ☺️ Sağ tarafımda benim miyomum var acaba onun için mi sağdan gelmiyo yumurta. Ya da tamamen denk geldi 😄