Aysenturnaaa Merhaba hanımlar sabahtan beri yoğun bir bel ağrısı yaşıyorum bu haftaya kadar ara ara ağrım oluyordu ama bugün çok şiddetli erkek bebek bele vurur derler ama aynısını yaşayan oldu mu acaba
eelifmavi Aysenturnaaa Benim bebeğim kız. 12.haftadan itibaren belim ağrıyor. Cinsiyetle alakası olduğunu düşünmüyorum. İç karnınız genişse eğer omurlara baskı yapıyormuş
Ebru_ylmz Aysenturnaaa ben de 15+3 günlüğüm bugün başladı çok fena ağrıyo ya ilk gebelik diye her şeyden korkuyorum acaba bir şey olur mu diye
Kullanici58 Aysenturnaaa bnmde ilki kizdi simdi 22 haftaligim bilmiyorum cinsiyetini fena bel agrisi cekiyom kizimda hic bole olmamisti acaba erkekmi
Aysenturnaaa Kullanici58 olabilir kızımda benim hep sırtıma vururdu ağrı bunda çok fena bel ağrım var ☺️
Aysenturnaaa Ebru_ylmz benim bu ikinci gebeligim bebek yukarı çıkarken de bu tür ağrılar oluyormus çok siddetlenirse doktora danışmakta fayda var ama ☺️ cinsiyetiniz ne