Kv- 25+1 im dünden belli sertlik var sürekli değil ara ara hiç agrım yok ilk gebeliğim kasılmamı oluryor normal bişey mi korkmamı lazım bilmiyorum kızlar tercübelerinizi söyleseniz
suscarparimm Kv- Normal birşey canım toplanma oluyor çok ürktüğünüz bir durumsa doktorunuzada sorun içiniz rahatlasın