Matmazel006 ilk haftayı geçince anne sütü sarılığı deniyormuş bol bol anne sütü vermek gerekdi yeğenim de olmuştu. Ben beslenmesini sıklaşrırdım doktor 2 , 2buçuk saate bir besle dedi ama ben bir buçuk saatte falan besliyorum düştü şu an biraz bayramdan sonra inşallah tamamen biter geçmiş olsun size de canım