Merhaba anneler, sağ böbrek agrısıyla acile gittim ve taş düşürdüğümü öğrendim. Hamileyken boyle bir durum yasayan var mı aramızda?
inanılmaz bir agrı ve damar yoluyla parol verebiliyorlar sadece ya da serum , o da hic bir sekılde agrımı kesmedi. Saatlerdir sancı çekiyorum. Baska dogal yollarla ne yapılabilinir rahatlamak icin bilen varsa ya da bu durumu yaşayan yazarsa cok sevınırım