Sevgi_123 CananDmrkle Bende 21 haftalığım yeni doktor kontrolünden geldim benimde karnım ağrıyor idrar tahlili verdim sonuçları bekliyorum enfeksiyon olabilir idrarda canım o yüzden ağrı yapabiliyormuş
Bloggeranne_93 Canım ben 25 haftamdayım 22de hafıf baslamıstı dr eger dınlenınce gecıyosa telaslanma demıstı normalmiş