E-akalin Selamlar ben hollanda da yaşıyorum. Tüp bebek yapıldı. (IVF) 2 embriyo. 5+3 teyiz. 16 gün sonra ilk randevu. Çok heyecanlıyız. İkiside tuttumu acaba🙃