Sevgili anneler neden bu kadar talihsizlik yaşıyorum bilmiyorum. İlk hamile olduğumda ablamın doktoruna gittim ama maalesef anlaşamadık yani ben rahat hissedemedim. Ayrıca bir saat yol diyordum sonra evime yakın çok tatlis bir doktor buldum. İki defa filan da gittim ikili testini yaptım. Tam oh içim rahat dedim şimdi doktorum hastane değiştirmiş. Gitti yer küçük ve memnuniyeti düşük bir yer. Peşinden gideyim diyorum ama ya doğum da insanların yazdıklarını yaşarsam diye korkuyorum. Hatta artık doktora gitmemeyi bile düşünüyorum. Zor alışıyorum. Esim de bezmialeme gidelim diyor. Normalde biz her şey için oraya gideriz güvenilir bulduğumuz için. Şimdi orada bir doktor arayışımız var. Giden bize yardımcı olabilecek birileri var mıdır?