Çok saçma 2 tane oğlum var Allaha şükür, doktorum sen nasıl rahat ediyorsan o şekilde yatabilirsin demişti, karnımın üzerine yatmayı çok sewerim, hep de öyle yatıyorum 3.gebeliğim şuan.. Çünkü kese onu koruyor zaten.. Üstelik karnımız kaç kaç deri altında duruyor bebeğimiz