cgdm-trzi 26 haftalık gebeyim göğüs uçlarım çook hassaslaşmaya başladı yara olacağını hissediyorum lansinoh göğüs ucu kremi ya da gümüş kapak olarak hangisini alsam karar veremedim emziren anneler ve anne adayları önerilerinizi almak istiyorum 🌸