nazcicek_3 Arkadaslar 10. Haftaya gitmek uzereyim sol kasigimda bugun ara ara batmalar oluyo bugun normal mi acaba
Mucizem4111 nazcicek_3 geçen hafta persembe gittiğimde birsey yoktu. Zaten ultrasonda onları görünce soracağım şeyleri de unutuyorum 🙂 afedersiniz ama bazen bende gazdan dolayıda batma oluyor belkide ondandır 🤦🏻♀️