Askile benimde eylül ortası doğum kizim icin ilk 9 ay giyeceği kıyafetleri hazir bende 3 tane tulum aldim 5 tane 5 li hastane cikisi 0-3 3-6 ve 6-9 ay alt üst takım aldım yelek, çorap,bandaj,ayakkabı,şapka 2 tane muslin aldim 1 tane battaniye kendim ördüm ve oglumdan kalan battaniyeler falan var aklımda olanlar bunlar😊 buyuk esyalarda hepsi oglumdan duruyor bebek arabası beşik puset banyo seti ana kucağı oyun halısı herşeyi hazır 30 dan sonra yavaş yavaş hepsini kuracağım
Ben sadece cinsiyet farkı olduğu için kıyafet alıyorum uygun buldukça