Aysee21 Sırtımdan ve belimden sancı giriyor 5 10 dakika da bir bebekte toplanıyor karnımın içi ağrıyor erken doğum belirtisi mi bu 29. Haftaya girdik
paradiseeeeee Aysee21 kaç haftalıksın canım 5 dakka da bi sancı girip çıkıyorsa doğumdur doktorum da bana öyle dedi 5 dakka da bire düşerse hemen gel diye bence git iatersen madem bu şekilde
hohomoromu Aysee21 olabilir bı acile ya da Dr izinde falan değilse bir gudin bence nst ye alırlar bakarlar sancı mi değil mi diye
Aysee21 Min23 amin teşekkür ederim idrar yolu enfeksiyonu da varmış ilaçla geçmezse yatış yapacaklar erken doğum riski varmış