Danlacan merhaba, benim doğumum biraz garip gelişti. Açılmam yavaş olduğu için suni sancı verdiler. Suni sancı çok hızlı açtı 7cm oldugunda epidural takıldı çok etkili olmadı o yüzden. Bir de doktorum ikinci dozunu da yaptırmadı doğum ilerlemiş olduğu için. Yani vaktinde yapılırsa çok çok işe yarar diye düşünüyorum