MerveKaya38 bende nidicard kullanmıştım adalat yerine. 29. Haftamdan 36 ya kadar kullandım. 36 da kalp çarpıntısı yapmaya başladı tansiyon kalp hapı oldukları için. Risk te 36 dan sonra zaten gelişimini tamamladığı için bıraktırdı. Nabzım hep 130 geliyordu bıraktıktan sonra normale döndü biraz biraz. Nabzınızı kontrol edin sürekli o hapı kullanırken yüksek nabızda doktorunuza bilgi verin