Havva5853 Kızlar, özel bir kurumda öğretmen olarak çalışıyorum ve sözleşmem temmuz ayında bitiyor. Doğumum kısmet olursa kasım ayına geliyor. Doğum ücreti alabilir miyim sizce?
Seyma46-46 Havva5853 Alamıyorsunuz galiba Doğum izni öncesi 90 gün sigorta günü olması lazım diye biliyorum.
Aselinannesi2 Alamıyorsun canım doğum ücreti alabilmen için toplu parayı 90 gün sigortan olması gerekiyor ama bu 90 gün sigorta son üç hiç kesintisiz olacak arada boşluk olunca malesef alamıyorsun
Aselinannesi2 Dseker kendi isteğinle işten çıkarsan da alamıyorsun doğum parası çalışan annelerin hakkıdır 90 gün sigortan varsa eğer yani doğum izni 37. Hafta da başlar bu tarihe kadar herhangi bir kurumda çalışıyor gözüp doğum iznine çıkarsan alarsın senin daha önceki ay çalışıp 90 günğ geçmiş sigortab olsa olmuyor malesef