Arkadaşlar beden buraya soruyorum çünkü doktorum çok sakin ,beklememi söylüyor deliricem. Adet kanaması gibi bir akıntım geliyor sapsarı yeşile yakın ve dünden beri geliyor. Doktorum nst çekti doğum başlamadı dedi beklicez dedi. Su gelmesi nasıl oluyo tecrübeli anneler bana anlatsn lütfen…