Zeyno1934 canım 25 haftalık hamileyim herşeyi yedim ay bu zararlı ay bu cok faydalı ay bu böyle demedim hic canım cektiyse yedim doktorumda yasak koymamıstı abartmadın sürece herşyden yenebiliyor ama abartmadan ye sadece ton balıgı dip balıları bunları bunları yeme dikkat et ben bunlar haric herşeyi yedim salam ssosis sucuk güzelce pişirdim öyle yedim canm cikolata cekti kasmadım yedim cips cekti yedim kendini kasma abartmadsn herşeyden yiyebilirsin ben ilk aylarda cok kastm yok cay icme yok kahve icme flaan cok söylediler bi bardk acık cay iciyodm vicfan azabı cekiyodm sonra iyice arastırdım bircok prof doktor uzman doktorlar hepside diyorki istediniz herşyei yiyip icebilirsiniz kararınca diyorlar siz kahve icince o kahve direk bebeğe gittmiyorki diyor siz sağlıklı yediniz ictiniz sonra bi bardak kola cekti canınız ictiniz bu kola direk bebeğe ulaşmıyorki diyor doktorlar oyyyzfen hic kasma burada ay şunu yeme bunu yeme diyen cok olur sen doktorları dinle canm 👍🏻👍🏻 Biraz uzun oldu kusura bakma