Bugun 11+6 olduk imom gynoferon d vitamini vs başladık folik asiti bıraktım imomun yararina vs bakayim derken karşıma
bu yazi cıktı korktum acikcasi ayni zamanda kan sulandirici igne ve asprin kullaniyorum. benim gibi olup kullananlar bir sorun yasadimi