hamileana benimde durumum aynı 2 gün sonra 40 oluyorum bayram da giricek yarın gitmeyi düşünüyorum devlete gidiyorum bende sezaryanlık bi durum olmadıgı sürece ölüyorum desen seni sezaryana almazlar ilk önce normal doğuma teşvik ediyorlar hakkımızda hayırlısı olsun benim dogumum olcak gelmiyo da bebek