depsizoo Cigdemmom doğum pozisyonuna en erken ne zaman giriyolar biz daha 26+3 üz 28+3 te gidicem bakalım hastaneye 😁
Cigdemmom depsizoo valla hiç bilmiyorum 🥴🥴 hatta bebeğin başı erken değil mi aşağın inmesi için tedirgin oluyorum
Cigdemmom Seduru yani acaba bu pozisyonu daha değiştirirler mi yoksa doğuma kadar artık bu pozisyonda mı olucak bilmiyorum
depsizoo Cigdemmom Birisi haftamı söyledim doğum pozisyonuna girmiş olabilir demişti normal demişti 🤦
Seduru Cigdemmom ilk hamileliğim de 29 da bal aşağı dönmüştü daha hiç değişmedi ama ne olacağı belli olmaz tabi 🤗
sedamom Canım benim 28. Haftada bebeğim doğum pozisyonunu almıştı, suan 32. Haftamdayım. Ki 30-31 li haftalardan sonra doğum pozisyonunu alması normalmiş. Zamanında dönmüş senin bebişin yani🥰