Annebebek000 3lü taramayı 16. Haftada yaptırdım. O zaman gittiğim Dr op. Dr idi. Sonrasında 5. Ayımda profösöre başladım. 2li tarama yapıldıysa 3lü taramaya gerek yok 2li tarama zaten yüzdelik olarak doğru sonucu daha net veriyor demişti. Bilgin olsun canım