Merhaba anneler ve anne adayları. Benim kese Alttan bakılacak.Açıkçası korkuyorum. Doktorlarum değerlerin güzel artmış dedi büyük ihtimal geç döllenme dedi.Muayenede acıyor mu ve kıyafet nasıl giysem. Pantolonla gitsem orada kıyafet veriyorlar mı? İlk gebeliğim olduğu için bilgim yok. Tecrübe olanların görüşlerine ihtiyacım var.