tunanehriii amin çok sevindim temiz çıkmasına Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasıp etsin, bende beklemeye karar verdim çünkü daha 14 haftalığız ve çok şükür ultrasonda da tüm organları normal olarak göründü, sadece ikili test öyle.. çok teşekkür ederim paylaşımınız için 🙏🏻☺️