Serraa123 https://resimyukle.io/r/wYZJ4smO1w Geçen ay kimyasal yaşadım korunmadık hiç adetime 7 gün var normal test yaptım böyle çıktı
byzza16 Serraa123 ben gördüm ikinci çizgiyi😍 çok silik ama göz seçiyor hayırlı olsun 😍 daha sonra kan vermeye gidersiniz
MelisaMila Serraa123 Bence günlük takip et koyulaşma oluyor mu diye :) bende dayanamayıp yapmıştım. Belli belirsiz de olsa görüyor gibiyim 2.çizgi 🙏🏼İnşallah vardır
Serraa123 byzza16 çok teşekkürler canım adetime 7 gün kala böyle çıktı iki gün sonra testi tekrarlıcam bakalım sonra kan vermeye giderim😇
Serraa123 MelisaMila Evet daha 7 günüm var iki gün sonra test yapıcam kötülük varsa kan vermeye gidicem 😇
Serraa123 MelisaMila https://resimyukle.io/r/I5z7NiQ7DD canım bunuda bugun yaptım koyulaşmış dimi 😊 Doktorum adet gününde kan testi ver dedi öncekinizde erken öğrenmiştim ama kimyasal olmuştu koyulaşması betanın artısını gösterir dimi
byzza16 Serraa123 bazen erken çıkabiliyor böyle benimde 6 gün vardı hem bu testte hemde erken gebelik testinde çıkmıştı hayırlı olsun ☺️
busrabyrm97 Bnce bir erken gebelik testi alıp deneyin çünkü normal testler adete iki gün kala net sonuç veriyor ama silik de olsa var ikinci çizgi
Serraa123 byzza16 çok sağol canım erkenden öğrenmem lazımdı zaten daha önce iki kayıbım var kan sulandırıcı iğne baslayacaktık 😇
MelisaMila Serraa123 Ben de kimyasalın arkasına hamile kaldım. Olasılık yüksek şimdi çok şükür 12 haftalığız.Güzel haberlerini bekliyoruz :)
Serraa123 GLshkrasln Ay insallah canım iki kayıbım bir kimyasalın var ağlıyorum suan insallah sağlıkla gelir😇
ebru23 Serraa123 cizgi ne zaman cikto 5 icind ye mi 2 3 gun icinde tekrarla yine cikarsa kan testi ver